superparts_logo_kolo_386.png

Projekt superparts.pl powstał z myślą o sklepie z częściami samochodowymi, który wychodząc na przeciw oczekiwaniom rynku wyróżni się przede wszystkim fachową doradą, szybką obsługą, szerokim wyborem produktów (różne półki cenowe), a przy tym stanowić będzie ostoje niskich cen w stosunku do konkurencji. Dzisiaj możemy śmiało stwierdzić, że udało się!

Firma superparts sp. z o. o. powstała w 2017 roku i w bardzo krótkim czasie zyskała zaufanie klientów. Dobra polityka cenowa, szeroki wybór asortymentu - to główne powody takiego stanu. Sklep internetowy superparts.pl pozwala na szybkie odnalezienie części samochodowych do ogromnej liczby modeli samochodów. Cały projekt rozpoczął swoją historię w 2016 roku, kiedy to zespół młodych, ambitnych ludzi postanowił spróbować czegoś niestandardowego, odkrywczego.

Sklep zapewnia wiele kanałów komunikacji i doradztwa w doborze części. Dobrze zdajemy sobie sprawę z trudności oferowanych przez nas produktów stąd nasi konsultanci są fachowcami, którzy służą swoją wiedzą i doświadczeniem.